Projekt wzorniczy mebli do stref relaksu i coworkingu, z uwzględnieniem akustycznego wydzielania stref prywatnych.
Wdrożenie nowych mebli uzupełni ofertę dystrybucyjną firmy o produkt własny, a tym przełoży się na możliwość zaspokajania szerszych potrzeb klientów dotyczących przestrzeni wspólnych wnętrz komercyjnych.
Wartość projektu: 740 460,00 zł
Wkład Funduszy Europejskich: 427 790,00 zł
Promocja polskiej marki LADECO na międzynarodowych rynkach w Europie, w Ameryce Północnej, w Chinach i na Bliskim Wschodzie.
Projekt zakłada stworzenie kompleksowej strategii promocji i sprzedaży mebli marki LADECO na międzynarodowych rynkach, na bazie serii ekologicznych siedzisk, wygodnych i wytrzymałych, przeznaczonych do stref relaksu w nowoczesnych przestrzeniach biurowych.
Wartość projektu: 352.767,90 zł
Wkład Funduszy Europejskich: 299.852,71 zł